Byta hage

Idag bytte Nelson och Donna hage några timmar bara för att Donna skulle få kolla vart staketen går så hon vet det imorgon. Den ena hagen är väldigt avlång och Nelson blev mycket orolig när Donna "försvann".
Han va helt genomsvett på bara en halvtimme...
Och Donna va faktiskt borta länge så jag gick iväg för att kolla vad hon gjorde.
Jag tror faktiskt inte ens att hon brydde sig om att gå runt i hela hagen. Hon va så jävla nöjd med trädet hon hade hittat! ^^, hihi
Sen så började jag röja undan ett annat träd som dom fällt i hagen. Ni vet då när dom fällde träd i hagen ja, dom har fortfarande inte tagit upp allt. Långt ifrån allt. Lillasyster kom efter ett tag och hjälpte mig och vi släpade undan ett helt jävla träd idag!! Det låg nämligen precis i öppningen mellan hagarna och jag känner inte för att det ska hända några olyckor pga av den skiten imorgon. så det första jag ska göra imorgon är att slänga ner dom sista träklumparna i svackan i hagen och hägna ut det ur hagen och sen ska jag såga bort en gren på ett ställe som eventuellt kan vara ivägen och sen är det bara att öppna mellan hagarna och hoppas på det bästa :S Håll tummarna för oss imorgon nu okej?!?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0