Gråmanstorp

Idag har jag spenderat nästan hela dagen i gråmanstorp med att sätta stolpar, städa stall och köra dit saker från gamla stallet.  Jag känner mig långt ifrån helt nöjd med nya stället då hagen blir betydligt mindre och ingen egen padock och ingn ordentlig sadelkammare men.. det hade jag ju inte när jag va i norra strö heller. Känns nog mest jobbigt eftersom allt blev så hastigt! :/ Jag längtar som faAAn tills jag har ett eget ställe nu. Hade varit så skönt :(
Men, imorgon börjar jag dagen med att sätta tråden i hagen och få upp elagregatet sen kör jag de sista prylarna från gamla stallet och sen lastar jag hästarna =) Förshoppningsvis går det rätt så lätt och sen ska det nog bli bra igen alltihopa. Hoppas jag :/ Och nu har jag blivit taggad som fan på att träna med både Nelson och Donna igen. Så fort de kommit till rätta ska jag sätta igång och träna igen men nu ska jag börja från marken igen. Tror att de behöver det båda två! =)
Nu är det faktiskt dags att sova hörreni ;) Sweet dreams!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0