I'm back!

Helgen som varit va en riktigt uppåthelg! Det va verkligen vad jag behövde! Nästan helt fullbokad helg som vanligt men det va inget stressigt så jag bara njöt! Och måndag kväll spenderade jag i Ljungby hos Evalena och John och deras vänner! :D Igår red jag Nelson för första gången sen jag släppte ihop honom med Donna. Jag va så nervös för att hon skulle bli nojig men inte alls! Visst gnäggade hon efter honom men hon stod lugn hela tiden. Dock så va inte Nelson lika lugn. Han va så på tårna heeela tiden! Jag vet inte om det beror på att jag inte gjort något över huvud taget med honom på två veckor eller för att han blev orolig när han lämnade Donna. Dumt nog så valde jag att först rida ut en liten runda och sen rida i padocken. I padocken gick det jättebra men hade kanske varit smartare att trötta ut honom lite där först xD Men men det gick ju bra iaf. Hade tänkte försöka rida en runda i padocken idag med =) Men nu känns det som att jag är tillbaka på banan igen :D
Nu ska jag ut och gå en lång runda med Zäta i det underbara vädret!

Här kommer lite bilder från valborg ;)


Evalena


Kid dancing in the sun!

Kid playing in the sun!

Willow<3



Lite folk, grilltime!

The big fire

And the small fire!

Nu väntas ljusare tider , glad sommar på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0