Ledövning

Idag tog jag ut Nelson och tränade lite =) Vi tränade led och ledarövningar och det gick skitbra. gick rakt fram, tog ett steg i sidan och lämnade plats för att han skulle kunna vända sig. Sen vände jag och gick tillbaka samma väg som jag kom. detta gjorde jag i ca 10 min också tränade jag backa och flytta rumpan och bogen och att följa. Allt detta tränade jag i 20-30 min.  Och Nelson blev rätt trött i huvudet av det. Men det va det första steget mot att börja rida honom igen. Har nämligen märkt att han har knuffat runt mig lite utan att jag märkt det på sista tiden så jag börjar om från början med lite uppfostran från marken och sen ska jag tömköra honom så att han blir lite trött innan jag sitter upp :/ Men men idag gick det bra :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0