Gwan dag 5

Då min mobil lagade igår så lägger jag upp inlägget idag.

Igår tvingade jag mig på Gwan min med stor framgång. Ronja höll Donna (vilket knappt behövdes ens) också följde jag med Gran runt i boxen och lyckades med lite besvär få på henne sin grimma . väl på så kunde jag släppa henne och stå och spänna in och rätta till grimman på henne. Sen klappade jag henne över kroppen och halsa och huvud och ben oh hon såg och kändes ganska så okej med det. Jag är supernöjd med hur det gick igår och ska på det idag igen :) Ger jag det bara lite tid varje dag så kommer hon att bli ett superbra föl! :)

Här är en liten snutt av Gwans dagliga morgonrace! :) Går tyvärr inte att lägga in som mer än länk då jag bloggar från mobilen.

https://www.youtube.com/watch?v=3_i7O286Sos&feature=youtube_gdata_player




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0